خبرهای داغ:
امام جمعه شهر محمدیه در دیدار با جمعی از فرزندان شاهد بخش محمدیه؛

ایثار شهدای مدافع حرم، مانع جولان داعش در جهان شد 

ایثار شهدای مدافع حرم، مانع جولان داعش در جهان شد 
 حجت الاسلام آقاحسینی عنوان کرد: اگر مدافعین حرم و وطن نبودند، امروز ایران و جهان جولانگاه داعش و داعشی ها بود.
کد خبر: ۹۵۴۷۸۳۱
|
۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۳

 

قزوین_ به گزارش بسیج، جمعی از فرزندان شهدای عضو کانون نواندیشان شاهد بخش محمدیه و کانون فرزندان شهید استان با حضور در دفتر امام جمعه محمدیه با حجت الاسلام آقاحسینی امام جمعه دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار که محسن آخوندی بخشدار محمدیه، مهدی علویری رئیس کانون فرزندان شهید استان نیز حضور داشتند، سعید حریری مقدم از فرزندان شهید بخش، در سخنانی اهداف تشکیل کانون نواندیشان شاهد محمدیه را تشریح کرد.

حجت الاسلام آقا حسینی امام جمعه محمدیه نیز در این دیدار ضمن اظهار خوشنودی از نشست با فرزندان شهدا گفت: تمام امورات و حیات معنوی ما مدیون خون شهداست.

وی افزود: در بخش محمدیه بیش از ۱۸۰ یادگار شهید زندگی می کنند که اگر در کنار هم در امورات بخش مشارکت داشته باشند، قدم های مثبتی در جهت امورات بخش برداشته می شود.

امام جمعه محمدیه تصریح کرد: اگر خون شهدا و رشادت های شهدای عزیز نبود، امروز اتفاقات غزه در ایران می افتاد و ما باید شاکر نعمت شهدا و قدردان خانواده معظم شهدا باشیم.

حجت الاسلام آقاحسینی ادامه داد: اگر مدافعین حرم و وطن نبودند، امروز ایران جولانگاه داعش و داعشی ها بود.

امام جمعه محمدیه تاکید کرد: یادگاران شهدا باید با شناخت از همدیگر و استفاده از ظرفیت های مجموعه خود، ضمن رفع مشکلات به رفع مشکلات بخش، شهرستان، استان و کشور هم کمک کنند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار